Friday, July 2, 2010

K-kinda busy

Jomensåatt, jag är som tidigare antytts ingen superfrekvent bloggare. Mitt liv i övrigt är lite för intensivt helt enkelt.

Jag har de senaste två veckorna hunnit fira midsommar, bl.a. med ätande av den himmelskt goda tårtan på bilden samt fiolspel och dans runt midsommartången, två dagar downhillcykling i Gesunda vilket var obeskrivligt grymt, sex arbetsdagar i sommarens första värmebölja samt i afton färd upp till Falun för nio efterlängtade semesterdagar. Jag ska njuta, träna, njuta, träna samt cykla Mörksuggejakten på söndag. Det är det första långlopp jag gör sedan Vasaloppet i mars; ska bli mycket intressant att se vad jag kan prestera i nuvarande skick. Har inte alls samma form som förra året, men jag känner att det är dags att ställa sig på en startlinje och bekänna färg på riktigt.

Nu läggdags, imorgon ska jag lämna in min goa Stevens Fluent på Cykel&Fjäll för en service.

No comments: