Friday, April 6, 2012

Operation clavicula


Spenderade hela onsdagen i den svenska sjukvårdskarusellen, och eftersom det tydligen är likvärdigt med att skada sig på månen att skada sig i ett annat landsting så fick jag genomföra en ny röntgen av nyckelbenet här i Uppsala för att återigen konstatera att det är av (no shit, Sherlock!). Vad jag däremot också fick veta som faktiskt var en nyhet är att läkarna i Uppsala rekommenderar operation av min skada då en liten bit av benet är helt lös och dessutom sitter snett. Sagt och gjort, det viktigaste för mig är att jag blir helt bra och kan träna obehindrat i framtiden så jag satsar allt på ett kort och opererar. På tisdag morgon sövs jag ner och lägger mig under kniven; wish me luck!

1 comment:

Tobbe Arnesson said...

Bryt ett ben!


Eller vad säger man?