Thursday, February 1, 2007

Upptagen!

För första helgen det här året är jag totalt uppbokad (!). Det känns lite ovant måste jag säga att ha saker inplanerade och inte bara ta dagen som den kommer. En mix av dessa två torde dock vara det optimala.

Imorgon ska jag på intern säljutbildning i regi av sportbutiken där jag extrajobbar. (Butiken där jag var på intervju har inte hört av sig än, trots att han sade att han skulle göra det den här veckan. Jag räknar med att jag gjort bort mig och fokuserar på det jobb jag redan har.) Lördag ska jag klämma in ett långdistanslöpningspass, samt gå på 20-års fest hos en kille jag knappt känner (och vars vänner jag definitivt inte känner). Det kan ju bli... intressant. Söndagen går i kulturens tecken - då ska jag se Doktor Glas på Vasateatern. Mhm. Vi får se om slackern Kristin pallar ett så hektiskt schema.

No comments: